About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zondag 30 augustus 2009

Bo Bunny shaped cards- You light up my life...



At the Bo Bunny blog runs a challenge to make a shaped card. Since I really, really like the shaped card I made for the Cuttlebug challenge, I didn't have to think twice to come up with an idea. I immediatly starting cutting, folding, glueing and this is the result. Another lamp shaped card. Don't you just love the papers I've used? There from Bo Bunny, who else? (wink) I used Alissa Twirls and Abbey Road Truffle.

Op het Bo Bunny blog loopt een challenge om een kaart in een andere vorm dan normaal te maken. Aangezien ik voor de Cuttlebug challenge al een kaart had gemaakt in de vorm van een lamp, hoefde ik niet lang na te denken maar kon meteen beginnen met knippen, vouwen en plakken met bovenstaande als resultaat. Prachtige lijnen zijn dit hiervoor vind je niet? Het zijn de lijnen Alissa Twirls en Abbey Road Truffle.

And here are some details of the card.

En hieronder wat details van de kaart.







Thanks for stopping by, enjoy the rest of your weekend.

Bedankt voor het langskomen en geniet van de rest van het weekend.

Hugs,

4 opmerkingen:

Ingrid zei

Gaaf lampje hoor. Deze vind ik nog mooier dan die andere.

Leuk om je gisteren weer even persoonlijk gesproken te hebben. :-)

xoxo

nora zei

Wat ziet dat er leuk uit Wendy!!Inderdaad mooi papier,heb het zelf ook haha. groetjes Nora

Marjan zei

pfff wat een verhaal over je vader, terwijl ik het las dacht ik aan een "wat oudere man" maar toen zag ik later de foto van hem samen met je moeder en schrok ik toch wel even. Dat is een jonge man! Hopenlijk komt het allemaal goed, maar wat zal je hier een verdriet om hebben. Veel sterkte.
Je lampje is echt schattig.

Grtjs Marjan

Je@net zei

Wauw Wendy, dat ziet er supe rleuk uit joh!!