About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

zaterdag 25 december 2010

De winnares van de blogcandy is....



De winnares van de blogcandy is.....Simone!!!

Simone, gefeliciteerd en mail je mij je adres nog even door, dan gaat het pakketje maandag nog op de bus.
En zouden Gwen en Sylvana ook hun adresgegevens even door willen geven? Dan stuur ik jullie ook een aardigheidje op voor de moeite.

Fijn weekend allemaal.

Liefs,

3 opmerkingen:

sylvana zei

Gefeliciteerd Simone.

simone zei

Ohhh wat super leuk, het is voor de 1e keer dat ik een candy win.
hihi ik zit hier helemaal te glunderen jammer dat je dat neit kan zien
Dank je wel
enne sylvana bedankt voor je felicitatie ;)
Groetjes Simone

Gwen zei

oei... ik zie hier net dat ik mijn adres moet doormailen... zal ik dat maar gauw doen