About Me

Mijn foto
Mijn naam is Wendy Schoonhoven, ik ben getrouwd en samen hebben wij 2 zoons. Ik zal hier regelmatig mijn zelfgemaakte creaties laten zien. Bedankt dat je even kwam kijken, xxx Wendy.

dinsdag 21 december 2010

Meer dan 20.000 bezoekers op mijn blog!

Yeah, ik heb ondertussen (ietsje) meer dan 20.000 bezoekers op mijn blog gehad en dat vraagt natuurlijk om een (klein) feestje. Daarom geef ik een blogcandy weg, zie onderstaande foto.



Er zit wel een kleine opdracht aan vast. Onderstaand plaatje is in diverse posts op mijn blog te vinden die geplaatst zijn in het jaar 2010. De bedoeling is dat jullie mij doorgeven via email (zie in rechter sidebar) hoe vaak dit plaatje op mijn blog te vinden is. Uitgezonderd het plaatje in dit bericht dan...



Deze blogcandy blijft staan tot 25 december, die dag wordt de winnares bekend gemaakt. Dus tot en met 24 december, 24.00 uur kunnen jullie nog het aantal aan mij doorgeven.
Veel succes en in ieder geval allemaal heel erg bedankt dat jullie mijn blog bezocht hebben in het afgelopen jaar.

Liefs,

3 opmerkingen:

simone zei

wat een super leuke candy ga je weggeven.
Leuk bedacht met die plaatjes tellen, het heeft mij weer een boel leuke ideetjes opgeleverd( hihi en 3x alles scrollen want iedere keer als ik iets zag was ik de tel kwijt)
je email komt eraan
Groetjes Simone

Unknown zei

wat lief dat je een candy weg wil geven.
en je heb zeker leuke details!!!

fijne feestdagen wendy

gr carla

scrapsylz zei

Wat leuk Wendy, gefeliciteerd met je 20.000 bezoekers!! Altijd spannend, een candy!
Groetjes,
Sylvia